Fit

Fit

niedziela, 6 października 2013

Dla Pawła ♥

Piosenka i tłumaczenie robi wrażenie :)


" Szepty o poranku
Słodko śpiących kochanków
Są teraz jak uderzenie pioruna
Jak ja patrzę w Twoje oczy
Pożądam Twojego ciała
I czuję każdy Twój ruch
Twój głos jest ciepły i czuły
Miłość nie mogłaby mnie opuścić
Bo jestem Twoją kobietą
Ty jesteś moim mężczyzną
Kiedykolwiek dosięgniesz mnie
Zrobię wszystko co mogę
Czuję się zagubiona
W Twoich ramionach
Kiedy nie ma świata poza nami
Zbyt dużo do stracenia
Do końca będę z Tobą
Chociaż może czasem
Wydaje się jakbym była daleko
Nie zastanawiaj się gdzie jestem
Bo zawsze będę blisko Ciebie
Czekamy na coś
Gdzieś gdzie nigdzie nie byłam
Czasem się boję
Ale jestem gotowa się uczyć
Siły miłości
Odgłos bicia Twojego serca
Robi się czysty
Nagle czuję, że nie można iść dalej
Jest jak lata temu "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz